ליגת העל מתחילה היום
שלומי פרי ,23/10/2005

ליגת העל מתחילה היום ולשלומי פרי יש את כל הסיבות לא להתרגש.

ליגת העל מתחילה היום ואני מחפש אצלי טיפה של התרגשות, רסיס של עניין או איזה שמץ של התלהבות אבל לא מצליח למצוא. בפעם הראשונה מזה שנים החלטתי לא להתאמץ אפילו לזכור את שמות הזרים, אין לי מושג מי הזרים של רמת השרון, בני השרון וגבעת שמואל וזה ממש לא מפריע לי.

ליגת העל מתחילה היום, רפרפתי במוספי פתיחת העונה, באתרי האינטרנט השונים וציינתי לעצמי כמה ציטוטים:
"יהיה שמח" - בכותרת המוסף של מעריב, "משב רוח מרענן" כותב חגי סגל שם במוסף, "צפוי להיות חם" בכותרת המוסף של ידיעות ואני שואל את עצמי איך יכול להיות שמח כששרון ששון ואיציק אוחנון יקבלו דקות בזמן זבל, איך אפשר לקרוא משב רוח מרענן לליגה בה כל שבוע קבוצה אחת תשב בבית, ואיך יהיה חם בליגה שמוכרעת במשחק אחד.

ליגת העל מתחילה היום בלי יותם הלפרין, בלי דרור חג'ג', אפיק ניסים, ליאור ליובין, עמית תמיר, אורי יצחקי, גור שלף וישראל שיינפלד, כולם ברחו מפה לקבל דקות, לקבל כסף בזמן, לקבל הערכה מקצועית מהמאמנים שלהם, לנסות לזכות בתואר, ונסות להנות מכדורסל, כי כאן בארץ אין להם סיכוי לקבל את הדברים האלה, לא שיש ארבעה זרים ברוטציה לפניהם.

ליגת העל מתחילה היום, בלי אוסישקין, בלי מטרווסט, בלי קטש על הקווים, בלי קבוצה בחיפה, בלי פלייאוף, בלי ספרה בסלע, בלי אמיר מוכתרי, בלי פיני לוי, בלי דורון שפר, בלי שרון דרוקר, אבל עם 44 זרים שרבע מהם ויותר לא יסיימו את העונה פה בארץ.

ליגת העל מתחילה היום עם סיסה, האטן, באוורס, ג'נקינס, פני, אוסטין, פורד, גארדנר, רנצ'ר, סטרייט, הווארד, גילכריסט, היל, קאר, סטיבנס, טולברט, וולס, מייסון, פוקס, אווג'ובי, אודן, בראון, סולומון, דיויס, מורינג, מדיסון, וואלאס, פארקר, אוניקווה וכו' וכו' ותגידו את האמת אם שמתם לב שחמש מהשמות סתם המצאתי.


ליגת העל מתחילה היום ומכבי ת"א שוב תזכה באליפות, אבנר קופל שוב ידבר שטויות, אוהדי הפועל ת"א שוב יגעילו בשירי נאצה, פיני גרשון שוב ישתחצן, המקומונים בירושלים שוב ירצו את הראש של המאמן אחרי כל הפסד, רמת השרון וגבעת שמואל שוב יחליפו זרים, גיא גודס שוב יתייעץ בנומרולוג, השופטים שוב יגנבו את ההצגה ביותר מדי משחקים ושמעון מזרחי שוב יגיד שהליגה מצויינת.

ליגת העל מתחילה היום. ולמרות כל מה שכתבתי למעלה, היום אני נוסע לראות את בני השרון מול גליל עליון, כי יוגב שם, כי ההורים המקסימים שלו יהיו ביציע, כי ליאור אליהו שם, כי גיא פניני וארז קוחנסקי שם, כי בספסל אחד ישב עוזר המאמן ניר מטלון ובספסל השני ישב אח שלו נועם. כי דורי אסף וניצן חנוכי שם ואולי יקבלו איזה שתי דקות שצריך לראות, כי אנטון קזרנובסקי יהיה הסנטר הפותח של הגליל, כי ג'ינו חוזר להיות מאמן ראשי, כי אולי קובי אייזק יפרוץ פתאום, כי יורם מנחם שם, כי ירון להט חוזר לליגת העל וכי אין לנו ליגה אחרת.









כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();