לב, הרחקה שעלתה ביותר



זכאי ורע לו
שלומי פרי ,27/01/2006

איתי לב יצא זכאי בבית הדין של איגוד הכדורסל אבל אף אחד לא יפצה את ר"ג על ההפסד בראשון לציון.

השופט שמוליק לוי הודה בפני בית הדין של איגוד הכדורסל כי עשה טעות שהרחיק את איתי לב במשחק הגביע מול בני הרצליה, לב יצא זכאי אבל אף אחד לא ממש שמח על הזיכוי, כי את העונש הוא כבר קיבל ולא שיחק במשחק מול ראשון לציון, מה שעלה לר"ג בהפסד צורב.

הסיפור הזה, וסיפור זהה לגמרי שקרה גם הוא לר"ג עם ההרחקה של קיי מדיסון בגביע מול חולון, מעוררים תהיות לגבי עונש ההרחקה האוטומטי ממשחק אחד.

אם האיגוד לא מסוגל להעמיד בית דין באותו שבוע בו התקיים האירוע, עליו לבטל את עונש ההרחקה ולקיים אותו רק אחרי שהתקיים דיון בבית הדין. הרי לא ייתכן ששחקן וקבוצתו ייענשו פעמיים על סמך טעות שופט. פעם אחת במשחק עצמו בו הורחק השחקן על לא עוול בכפו ופעם שניה במשחק הבא, עוד לפני שהתקיים דיון בבית הדין על האירוע.

מוטב יהיה להבא להטיל קנס כספי אוטומטי על השחקן המורחק ובמקרה שיצא זכאי להחזיר לו את הכסף, את ההפסד של ר"ג אף אחד כבר לא יוכל להחזיר לה. ההפסד הזה וההפרש הגדול, יכולים לעלות לר"ג בכניסה לפיינל פור.

בחברה מתוקנת, בן אדם שנענש על לא עוול בכפו, יכול לתבוע את המדינה, יכול לקבל פיצוי, יש לי הרגשה שבר"ג לא קיבלו אפילו התנצלות.









כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבבראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();