כל כלי כלי
שלומי פרי ,13/09/2005

מספר הערות על הנצחון הישראלי מול צ'כיה.

לא ברור למי יש כוח משיכה חלש יותר, לנבחרת ישראל או לערוץ 10 ? במשחקי החוץ של מכבי ת"א אנחנו רגילים לראות שלל פרסומות בעברית באולם. הערב הפרסומת העברית היחידה שהבחנתי היתה לכלי עבודה של בוש, "כל כלי כלי"

כל כלי כלי, היא בהחלט כותרת שמתאימה למשחק של נבחרת ישראל הערב. אמנם לא כל הכלים פעלו, היו כמה כלים שלא עבדו כמו שצריך אבל חג'ג' היה פטיש אוויר, קוז'יקרו מפתח צינורות , שלף משור חשמלי, ששון סכין יפני, גרין מקדחה 9 מ"מ, מרקוביץ מברג פיליפס ובורשטיין פלייר פטנט.

זה היה יכול להיות אחד ממשחקי החיים של טל בורשטיין, חבל שדווקא במשחק כל כך קרוב לשלמות, הוא מחטיא 8 זריקות מהקו. אורי סביר כתב לא מזמן טור על ההתבגרות של טל, היום היא התבטאה בכך שהוא המשיך, למרות האחוז הנוראי, לקחת אחריות, ללכת פנימה ולסחוט עבירות. חלק חשוב בנצחון הישראלי היתה העובדה שהבלגים הגיעו מהר מאוד ל 5 עבירות ברבעים השלישי והרביעי, טל היה האחראי לכך.

לא יודע למה, אבל בפיגור 17 של הנבחרת עוד הייתי רגוע, אולי זה בגלל המחציות השניוה הטובות של ישראל לאורך הקמפיין והחזרות שלה מפיגורים שהרגיעו אותי, אבל בעיקר זה היה רצף השלשות הצ'כי שנכנסו בזה אחר זה מידיהם של בארטון, ווטרובק ומילוש, שוב הוכח בפעם המי יודע כמה, ששלשות זה נשק נחמד, אבל אם רוצים לנצח משחקים, צריך ללכת פנימה.

מי שיכול לחייך הערב הוא פיני גרשון, הרכש החדש שלו שרון ששון, הוכיח שהוא יכול לשחק גם הגנה, היו רגעים שששון מירר לוולש את החיים עם הידיים הארוכות ארוכות שלו. אם הוא מסוגל לשמור בהגנה על שחקנים כמו וולש, לששון חסר כעת רק דבר אחד חשוב כדי להיות שחקן יורוליג אמיתי וזו חוכמת משחק. ששון עדיין לוקה בהחלטות שלו ועדיין עושה שטות על כל פעולה טובה ועם הפתיל הקצר של פיני, הוא עשוי למצוא את עצמו עמוק עמוק בספסל.

צביקה שרף, ודאי יקבל קולות נוספים לאיש השנה של ספסל בעקבות המשחק הזה, אבל זה רק בגלל האופי שמראה הנבחרת, שרף טעה היום מספר פעמים, נתן קרדיט גדול מדי לטפירו, איחר בחילופים (של ניסים וששון), הוציא את בורשטיין ליותר מדי זמן, מחר מול הונגריה שרף חייב להיות הרבה יותר חד ולהגיב הרבה יותר מהר.

די, נמאס לי לכתוב מחמאות על דרור חג'ג', כמה אפשר
אז הנה כמה אחרים שעשו בשבילי את העבודה
מחמאות לחג'ג'
עוד מחמאות לחג'ג'







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();