רשמים מהגמרים
שלומי פרי ,16/05/2007

שלומי פרי צפה השבוע בגמר הנערים ובגמר הנוער וחזר עם כמה רשמים והערות. על אורי ויטלה ואבי אבן, על כרמל בוכמן ושון דניאל ועוד.

10 דקות אחרי שקבוצת הנערים של מכבי לקחה אליפות, קצת תמונות ויצאתי לחניון לחפש את האוטו. עבר לידי מאמן הקבוצה, אורי ויטלה, ממהר לאנשהוא, לא נשאר לחגוג עם חניכיו ויטלה מסתבר רץ לראות וידיאו של עירוני ר"ג לקראת גמר הנוער. רק אחרי גמר הנוער, הוא נשם רגע, כדי לחגוג גם את האליפות הפרטית שלו עם הנערים, מקצוענות שמביאה אליפויות.

כרמל בוכמן הוא העתיד. ילד 2.04 עם מוטת ידיים מדהימה, עם יכולת הובלת כדור ומסירה של גארד, טאץ' נהדר בקליעה והרבה כריזמה. מהמפגשים שלי איתו אני יודע שיש לו גם חוש הומור לא רע בכלל.
אבל, וזה אבל גדול, שחקני הגליל טוענים שבמחצית המשחק בירידה לחדר ההלבשה, שלח בוכמן אגרוף לפניו של חברו לנבחרת הקדטים, אסף אוחנה. לא ראיתי, לא יודע מי התחיל, לא יודע מה קרה בדיוק, מה שאני כן יודע, זה שמעבר לכדורסל, מדובר בחינוך, ותופעות כאלה ואחרות של אלימות, צריך לגדוע כמה שיותר מהר. אני מקווה בשביל בוכמן, שמדובר במקרה חד פעמי, ושידע להבא לתעל את האנרגיות השליליות למגרש עצמו ולא מחוצה לו ואני מקווה שמכבי ת"א תדע להגיב בצורה נכונה.

מאמני הנוער של מכבי ת"א בשנים האחרונות לא זכו בתואר מאמן העונה. תמיד זקפו לרעתם את העובדה שלרשותם עומד הסגל הטוב בליגה. השנה אבי אבן קיבל את התואר ובפיינל פור הנוער הוכיח כי הוא בהחלט ראוי, הקבוצה שלו הגיעה אחרי טורניר יורוליג מעייף ואחרי שגמרה את העונה הסדירה כבר לפני חודש ולא ממש בשיאה. למרות כל זה אבן הביא את הקבוצה לשיאה מכל הבחינות, מכבי ניצלה היטב את היתרונות שלה וידעה מראש כמעט כל מהלך של יריבותיה, אין ספק שהיא לא רק הקבוצה המוכשרת בליגה, אלא גם המאומנת ביותר.

שון דניאל זכה השנה בשלושת התארים האפשריים, אליפות בתי הספר, גביע הנוער ואליפות הנוער. מעבר לכך בכל שלושת משחקי הגמר הוא היה נהדר מה שמראה על ווינריות.
בגמר בתי הספר הוא רשם 26 נק', 12 רב', 2 אס', 5 חט' עם 8 מ 17 מהשדה.
בגמר גביע המדינה המספרים: 23 נק', 8 רב', 6 אס', 3 חט', עם 9 מ 14 מהשדה.
ואתמול במשחק המכריע על האליפות היו לו 23 נק', 13 רב', 10 אס', 3 חט' עם 10 מ 16 מהשדה.
אני מלווה את שון דניאל מגיל קט-סל, כבר שבע או שמונה שנים, הוא אף פעם לא היה אתלט גדול, אף פעם לא ראיתי אותו מטביע, אף פעם לא ראיתי ממנו כדורסל וירטואוזי, הוא לא מסומן כפוטנציאל NBA כמו כספי או אליהו, אבל יש לו אולי את הלב הכי גדול בכדורסל הישראלי, את התשוקה הכי גדולה למשחק,, דרייב שלא נגמר לנצח ויעילות שאין לה תחליף.

מכבי ת"א שיחזרה השנה את הישגה מ 00/01 דאבל כפול בנוער ובנערים.
אז בנוער שיחקו הלפרין, פניני, קוחנסקי ובנערים אנטון קזרנובסקי, אבי בן שימול ויוני ניר.
כפי שזה נראה מכבי מועמדת לעשות דאבל נוסף כבר בשנה הבאה. בנוער יהיו לה את בן רייס, דניאל רום,
נועם לוי, אורי זוהר, כרמל בוכמן, דניאל דקלו ואנטון פופוב. בנערים ישחקו אדם תמם, תומר בן אבן, תמיר
שמחוני ויונתן שטרקמן ועוד לא דיברנו על ההעברות שבוודאי יחזקו את הקבוצות עוד
יותר.

מישהו שישב לידי בקהל התגעגע לגמר של 98/99 בו יניב גרין, אורי יצחקי, טל בורשטיין וחגי בראב שיחקו מול רפי פלוצקי, אור בן גורן, שי נחום, ארתור אברונין ומשה מזרחי. אז נכון, השנתון ההוא היה אחד הגדולים שלנו, אבל אין ספק שמשנה לשנה, הגמרים פחות איכותיים מבחינת חומר השחקנים ובהחלט צריך לחשוב מה עושים.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();