חוויות ורשמים מחצי גמר הגביע
שלומי פרי ,18/02/2005

שלומי פרי ראה משחק ורבע אמש בחצי גמר הגביע. אלו הם רשמיו:

את המשחק הראשון בקושי ראיתי, הגעתי מאוחר, הספקתי לראות את רגב פנאן נפצע ויורד לספסל ומכבי ת"א עם 4 על 5 קולעת שלשה, ידעתי שלא הפסדתי כלום. את משחק הגמר אני לא אטרח לראות, אני מעדיף ללכת למשחק נערים ארצית.

ננו גינזבורג כנראה התרגש מאוד לפני המשחק, כשניגשתי אליו כמה דקות לפני תחילת המשחק,במסגרת תפקידי כעוזר שדר בערוץ הספורט, וביקשתי את החמישיה שלו למשחק הוא אמר: פארמר, יאנג, היינס, פרינגטון ויצחקי..
כנראה שכח שפרינגטון כבר משחק בקבוצה השניה..

איש המשחק בעיני, חיפשתי אתמול מישהו שיסכים איתי ולא מצאתי, הוא דווקא רוג'ר האגינס.
את החטיפה בסוף מוולרידג' כולם נתנו לפניני אבל מי ששם את היד, זה היה שני מטר ממני, היה ללא ספק האגינס.
את הגג שלו על שלשה של פלדג'ר כולם שכחו, את המסירה החכמה שלו להטבעה של היינס שסגרה את המשחק, קשה לשכוח.
היו שם סלים חשובים שלו, רבאונדים קריטים, הגנה נהדרת על מרקוביץ' והרבה נסיון וחוכמה של בן 37 שראה הכל בחיים.

להגיד את האמת. לא ברורה לי ההתלהבות מחצי גמר הגביע.
פעם מי שהיה מפסיד בגמר הגביע היה הולך לגביע המחזיקות.
היום ההעפלה לגמר רק נותנת ימים של אשלייה שאולי תפתיע ותזכה בתואר, בערך כמו ההרגשה שיש שממלאים לוטו, מחשבות נעימות ופנטזיות על זכייה שתמיד מסתיימות בנחיתה כואבת על הקרקע. אז בני השרון הרוויחו כמה ימים של אשליות שאולי יעברו להם כבר ביום ראשון בחיפה.

מי שהיה חסר לי במיוחד אתמול בערב, הוא ערן סלע.
בדרך כלל בערבים כאלה, קשה להחמיץ אותו, גבוה מעל כולם, שקט ונראה קצת חולמני, רק למחרת כשאתה קורא את הטור שלו, אתה מבין שהוא לא פספס כלום והבחין במה שאף אחד לא ראה. סלע עזב את מעריב ומבחינתי יש פחות סיבה לקנות את העיתון. שיהיה בהצלחה ערן בתפקידך באיגוד.

עוד דמות שהיתה חסרה לי, מיילן טנזר, מנכ"ל ערוץ הספורט, שעזב את הערוץ אחרי שנים רבות. בדרך כלל במשחקים החשובים, מיילן נהג לשבת בסמוך לשולחן השידור עם אוזניה ולהקשיב, לפעמים שולח איזה פתק לרסקין שצריך להגיד נוקיה ולא יד אליהו. מיילן הוא איש ספורט בכל רמ"ח אבריו האמריקאיים, והתשוקה שלו לספורט ולכדורסל בפרט, היא זאת שאיפשרה לנו להנות מהמון רגעים גדולים של כדורסל ישראלי במשך השנים האחרונות. טנזר דאג תמיד שהעוגן של שידורי הערוץ יהיה הכדורסל הישראלי, אני מקווה שיורשו בתפקיד, אבי בר, ידע לשמור על הגחלת כדי שאנחנו חובבי הכדורסל נמשיך לקבל את המגיע לנו.




















כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'קריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();