לא להיות רק תפאורה
שלומי פרי ,06/06/2006

גם שלומי פרי לא נותן ללנהריה סיכוי אבל מקווה בשבילה שתבוא לפחות לתת פייט ראוי.

עורך האתר הטיל עלי לכתוב על עירוני נהריה, תמיד הוא מטיל עלי את העבודות השחורות
בזמן שארז ינתח את המועמדת לאליפות, אורי את הטוענת לכתר ושקדי את הסוס השחור לי נשאר לכתוב על הקבוצה שאף אחד לא מאמין ביכולתה להפתיע..

הסיכויים של רעננה לנצח קלושים עד קלושים מאוד. באחד מאתרי ההימורים נתנו לה יחס של 1 ל 34 לזכות באליפות. שים עליה מאה דולר ותקבל 3400 דולר. 100 דולר על מכבי יניבו 114 דולר, אותו סכום על ירושלים יעניק לך 600 דולר ועל ראשון תקבל 1500 דולר. למרות היחס הנהדר קשה לי לראות מישהו שישים שקל על נהריה, גם לא אבי אשכנזי, הוא בכל זאת חשב של חברה גדולה ויודע לא לקחת סיכונים מיותרים.

בניגוד לשנים קודמות בהן בנה אשכנזי קבוצה עם אוריינטציה הגנתית (קמפבל, פלדג'ר, פלג), העונה נשאר אשכנזי עם פלג בלבד, גם הוא ישיש יותר בשנה ועם קוקיה הלוחם ומסביבם חבורה התקפית שצריכה שני כדורים בכל רגע על המגרש, חבורה שאפילו פלג, הדבק האנושי, לא הצליח לחבר.

עם צירופו של אוטיס היל לקבוצה, בעצם נקבעה דמותה של הקבוצה כולה. היל הוא שחקן של צד אחד בלבד, ובהגנה שומר בעיקר עם הידיים. הוא לוקח רק 3.6 רבאונדים בהגנה ועושה בדיוק אותו מספר של עבירות, יותר מכל שחקן בליגה. גם ג'ייסון וולס, אלווין יאנג וקורי קאר לא ממש ידועים בליגה הזאת כשומרים גדולים. על ההגנה של אבי סוכר דיברו הרבה בשנה שעברה אבל תמיד הוזכר ארז כץ לידו, העונה בלי כץ, עושה רושם שהגארדים של היריבות לא ממש התחשבו במוניטין של סוכר וחגגו פה ושם על חשבון נהריה. (באוורס 35, שארפ 27, ג'נקינס 24, גילכריסט 22)

כדי לנצח את מכבי ולעשות את הלא ייאמן נהריה תצטרך לעצור את הצהובים על מתחת ל 85 נק' . אבל לא נראה שלנהריה יש את הכלים לעשות זאת, לא העונה. אבל גם לנצח את מכבי במשחק ריצה בנוקיה זה בלתי אפשרי, כך שבאמת לנהריה אין ממש סיכוי. מה שכן יש לנהריה אלה ארבעה זרים שביום נתון כל אחד מהם יכול לקלוע 25 נק'. משהו שבליגה שלנו רק למכבי ת"א יש. מבין ארבעת הזרים האלה, קורי קאר הוא איש המשחק לדעתי. קאר חזר רק לפני שבועיים מפציעה ולא נמצא בכושר קליעה, לכן הוא האיש שנהריה צריכה להפוך לשחקן הגנה. קורי קאר לא צריך לקלוע יותר מ 10 נק' אבל הוא צריך להיות האיש שיצטרף לפלג וסוכר בחלק ההגנתי. קאר צריך לדעת להקריב את עצמו ולהפוך לערב אחד לפועל השחור, לאיש שמוותר על הזריקות שלו בשביל החברים, לאיש שיעשה עבירות במקום היל, לאיש שירד ראשון להגנה.

יש מספר דברים שנהריה צריכה לזכור: שמדובר במשחק אחד שבו באמת הכל יכול להיות, שמכבי מרוכזת במשחק הגמר מול ירושלים. שפיני גרשון במסיבת העיתונאים זלזל בנהריה ודיבר עליה כקבוצה שבאה לגנוב תואר. כל הדברים האלה צריכים לתת לנהריה מוטיבציה ורצון לא להגיע לנוקיה הערב עם הזנב בין הרגליים. גם פייט ראוי של נהריה ומשחק טוב יתן אווירה נעימה וחיובית לפיינל פור, גם אם לא תנצח בסיום.







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנוחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();